Prywatne przedszkole Harmonia powstało w wyniku bogatego doświadczenia psychologów i psychoterapeutów towarzyszącym dzieciom, rodzinom i dorosłym w rozwoju. Praktyków, na co dzień wspierających rozwój, systematycznie odwiedzających przedszkola, szkoły, wspierających psychoedukacyjnie, terapeutycznie i szkoleniowo rodziców i nauczycieli. Wiemy jak bardzo ważnym okresem dla rozumienia siebie, świata, relacji a także wczesnych nawyków, naturalnej ekspresji możliwości dziecka, jest okres przedszkolny. Postanowiliśmy zebrać nasze doświadczenia, połączyć je ze specjalistyczną wiedzą i stworzyć przedszkole które będzie ten wczesny rozwój uważnie obserwować, stymulować i wzmacniać w jego naturalnym rytmie. 

Czego mogą się państwo spodziewać po Przedszkolu Harmonia dla siebie i swojego dziecka?

  • Nowoczesnej metodologii edukacyjnej  i rozwojowej, opartej na wiedzy neuropsychologicznej i psychoterapeutycznej
  • Kadry skoncentrowanej na naturalnym rozwoju dziecka. Dodatkowo wyszkolonej, w jego dyskretnym i konsekwentnym wspieraniu.
  • Grup mało licznych, do 10-11 dzieci-dzięki czemu większej uważności nauczycieli na rozwój przedszkolaków.
  • Umiejętnego prowadzenia relacyjnego- poszukiwania i rozwijania indywidualnych, mocnych stron dziecka. Uczenia próbowania, myślenia, sprawczości. Tego, co potrzebne w szkole i w relacjach.
  • Rozwijania inteligencji emocjonalnej, empatii, regulacji własnych emocji, reagowania na uczucia innych. Skupiamy się na doświadczeniach nie tylko wchodzenia ale i podtrzymywania relacji. Tak, aby państwa dziecko mogło kiedyś budować silne i satysfakcjonujące więzi z innymi, przy dobrej znajomości i dbaniu o siebie.
  • Pielęgnowania i rozwijania naturalnej muzykalności. Nasze przedszkole prywatne Kraków oferuje dzieciom dostęp do wielu instrumentów. Starsze będą mogły próbować lekcji gry, młodsze, będą oswajać się z nimi. Planujemy częsty kontakt z muzykami i teatrem.
  • Utrzymania zamiłowania do ruchu.
  • Specjalnie stworzonego programu rozwijania samokontroli i uważności, z systematycznością zajęć bazujących na naturalnej spontaniczności dziecka, angażujących : taniec, śpiew, grę na instrumentach, malowanie.
  • Bardzo dobrze wyposażonych sal przedszkolnych, z których każda to sala sensoryczna. Przemyślanych: pomocy, zabawek, sprzętu multimedialnego i sensorycznego.
  • Otoczenia zielonego krajobrazu Łąk Nowohuckich, w ukryciu od zgiełku miasta. W zielonej i dobrze skomunikowanej dzielnicy jaką jest Nowa Huta.
  • Własnego ogródka z placem zabaw, ogródkiem warzywnym, sprzętem  i ścieżką sensoryczną.
  • Solidnej profilaktyki trudności rozwojowych jeśli istnieje taka potrzeba, dzięki bliskiej współpracy z sąsiednim centrum terapii dzieci i rodzin.
  • Do 1/4 miejsc dla dzieci potrzebujących dodatkowego wsparcia rozwojowego ( mających autyzm wysokofunkcjonujący i Zespół Aspergera). Dla nich zaplecza neuroterapeutycznego i psychoterapeutycznego, wyszkolonych neuropsychologicznie nauczycieli wspomagających, osobnych i wspólnych programów rozwojowych. Dzieci z orzeczeniami sa objete całościową terapia przez specjalistów ze STER, dzięki czemu są równomiernie wyprowadzane z dysharmonii rozwojowych.
  • Szerokiej gamy autorskich zajęć w programie, jak i tych dodatkowych do wyboru.
  • Codziennej facylitacji przez certyfikowanego facylitatora procesów: nauczania, terapii i rozwoju.
  • Możliwości psychoedukacji i warsztatów rozwojowych dla rodziców.

Kogo szukamy?

Szukamy rodziców wspólpracujących w rozumieniu relacyjnym, dzielących  nasze wartości, chcących rozwijać dzieci aktywnie razem z nami- w uważnym dialogu, pracując z nami nad ich  samodzielnością, poznaniem i rozumieniem siebie, regulacją relacji, nabywaniem umiejętności w sposób indywidualny. Szukamy zaangażowania wzajemnego i wspólnego tworzenia spójnej przestrzeni rozwojowej dla dzieci, chęci do uczenia się, nastawienia na różnorodność .

 

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem